Sista matchen!

Hej på er! Nu var det ett tag sen jag (Sebban) fick tummen ur. Har helt enkelt inte haft tid och lust. Varit mycket med skolan, APU, hockeyn och sånt viktigt. Min APU har jag på JITECH AB i Tingsryd. Blir enhel del slit och släng i verkstan. Just nu sitter jag hemma med maginfluensa, ingen hit precis. Har gått ner 6 kg på 5 dagar, fy! Men är på bättringsväg nu iallafall. Fransson har sin APU i Österrike som skidlärare, hur skönt låter inte det ? Jävla glidare rent ut sagt. Albins APU.... ah bra fråga. Fråga honom om ni är intresserade.

Vår sista seriematch spelar vi i morgon, Lördag. Matchen är borta mot Södertälje och är helt betydelselös för båda lagen. Vi är klara för fortsatt spel i Superelit och SSK är klara för kval uppåt. Troja kom sist och måste nu kvala för att hålla sig kvar till nästa säsong. Lycka till! För min egendel har det varit lite tugnt den sista tiden. Mina ljumskar och höftböjan har spökat så det har inte varit så skönt. Albin gjorde comeback förra helgen iallafall och det såg bra ut.

I morgon är det Melodifestivalen final och Heja The Moniker! I dag spelar HV sin tredje match mot AIK och nu har AIK fått sitt 2-0 i matcher hcp. Fast(h) AIK har spelat bättre än förväntat. Daniel Larsson tillbaka i kassen i dag med. resultatet blir 4-2 till HV. Får även hålla tummarna för Moberg & co i morgon, KHK j-20 kval till 1:an.  Det var allt från mig, Hejdåhej!

Albiner

Albin "Guldgruvan" Eriksson utan skena, tummen upp för det!



"Inlägget...titta där, titta där, titta här, och här! Näe, joo, Näe....JOO! De är mål! De är 2-2. De är MÅL! De är 2-2. Det här kommer debatteras" - Niklas Holmgrens klockrena kommentar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0