Apu

Jag tror det är 4 sköna veckor vi har framför oss... Denna veckan har varit top notch! Jag och Högberg är på Sisu och har vår APU, och det kommer bli riktigt skoj nästa vecka när vi ska till Malmö Arena på något möte.

Tråkigt att a-laget inte klarade sig kvar utan kvalspel... Finns ju såklart positiva saker med det, längre is! Man kan ju liksom inte deppa för sånt nu :)

Måste bara lägga in en bild på vår för det mesta oeniga klass... Tyvärr kan jag inte ta 3:ans bild eftersom vi inte var på samma klassfoto (bevis på att vi kanske inte har den bästa sammanhållningen) men den är värd att visas eftersom det är ganska sköj att kolla på Bohman längst upp i vänstra hörnet... haha



"Ditt city, Mitt city, Mitt i city" - NILE CITY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0