Teambuildning

Hejpådej! Nu har man äntligen kommit hem efter en hel del cyklande, lekande och tävlande. Så man känner sig lite sleten nu. Jag ska aldrig sova i tält med Lill-Stisse, fyfan vad han snarkade! Hur kan en så liten kille väsnas så mycket?
Ysha så äckliga tältet var! Varmt, kvavt, fuktigt, lökigt och myggigt! Tror inte jag sov mer än 1h max. Så ikv somnar man nog ganska gött. Men helgen var bättre än vad jag trodde och var ganska trevlig faktiskt. Undra vilket lag som vann tävlingarna...inte var det vårat i alla fall, höhö! Tur att vi hade Grädde med i vårat lag, king på att laga kedjor. Dock var inte Janne till så stor hjälp. Han ledde oss vilse minst 4 ggr, haha ;) Totalt tror jag att vi cyklade minst 7,5 mil under helgen med knappt ingen sömn, det är rätt okej.

Albin

Här har vi en svettig Albin som precis kommit i mål.

 

Här är veckans eller kanske sommaren youtube klipp...se och lär från en riktig storfiskare. YSHA!

 


"Ha det så kult på restaurangen"

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0