Äntligen, eller vad säger man?

Hej igen, det var nu ett tag sen sist. Men nu är vi tillbaka större, starkare och snyggare. Men lite ändringar och korrigeringar här på bloggen så ska vi gott göra allt för er läser som vi har svikit nu under sommaren... Ahja i vilket fall som helst har hockeyn dragit i gång igen och det är värt mer än guld eller vad säger du Kevin? Hård fys och ispass, kan det bli bättre? Jo visst kan de det, Teambuildning mitt ute i ödemarken ryktas det om. Men det fixar vi från TeamAbuKah lätt. Efter en hård fiskevecka i Malung (Dalarna 70 mil hemifrån) så är det en baggis. 35 miljader knot och skitfiske, visst låter det lockande? Tur att vi hade med oss vår lille solstråle Jimmy Krämajävel Ekström, som alltid var så postiv och aldrig gnällde, haha KUNG!
Men veckan uppe i Dalarna var AWSOME, riktigt skoj hade vi och några firrar blev det allt. Till och med Erling Börje Dånge fick känna på kampen med grov-harrarna. Vi är glada för din skulle Erling, GRATTIS på dej!



En annan har ju inkasserat körkort precis som Andy och Fransson med har gjort. Man känner sig verkligen vuxen och stor. Det bara kryllar av frihet och nya möjligheter...Petter vi håller tummarna för dej i December (Y). Vi tro på dej!

För min del (Sebban) i sommar har jag i stort sett bara tränat och glassat. Hoppas det ger bra resultat och visas på isen. För den här sässen blir lång och spännande! Nackdelen med den har sommaren är väl att jag inte fick något sommarjobb och allt Blenne & Kenta har jobbat nästan hela sommaren. TRÅK! Sen så har jag knappt sett röken av TP. Är det verkligen så skoj på Öland? Men jag och Anton klarade oss bra, så det var inga problem. Hejpådej!

Skolan börjar den 24 Augusti och det är la ingen hitt. Fast nu är man äldst på skolan så det är chill som fan. Dock har Farsgubben Kjell Tångemar slutat på skolan..sorgligt, vem ska jag nu bråka och tetas med ? Kanske blir de Tomas. vem vet?!

Här kommer lite skoj om går dagen

Dagen började med att Jag Petter och Fjunet drog ut och fiskade kl 06:30 på morgonen. Sinnes?-JA
Där efter var det styrketester och ispass och det gick bra tycker jag iaf. Sedan väntade kycklingrulle på Tingsryds pizzeria på en, aldrig fel måste ja erkänna. Sedan var det bestämt att vi skulle lira poker men så blev det icke. Lill-mats och mattfrans ville ej förlora sina pengar så det blev film ist. Vampaire Suck, världens särklass sämsta parodi.FYFAN VAD TRÅKIG! Eller det kanske bara är jag som har tappat humorn. Efter film det var då allt spårade...KOLLA SJÄLV! PS: Jag tror att Albin och Petter har något emot spindlar.

Ah, vad ska man säg...HAHAHA!


Ysha, jag hatar naturen men jag älskar att kötta fisk!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0