Where is my gang?

Varför åka hem när man har ALLT här i Tingsryd? Just nu saknar jag mitt crew extremt mycket! Utan dom funkar inte den här viktiga bloggen som den ska. Våra exklusiva intervjuer ska ju komma upp så snabbt som möjligt, men utan mitt crew är det ju nästan omöjligt. Men men....Idag kommer dom hit igen! (Har varit borta sen helgen). Hursomhelst tänkte jag lägga in ett exempel på hur våra spelarintervjuer kommer att se ut. Här kommer ett exempel med Albin Eriksson:



Det är alltså AbbababbeofSweden som vi intervjuar kort efter en tuff träning.

//Petter "Håkan"

 


Kommentarer
Postat av: sandra

haha, seriöst jag älskar denna videon!

sjukt jävla rolig. kan nästan alla repliker utantill xD hahaha!

2009-10-31 @ 19:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0