Slut på säsongen....

....eller början kanske låter bättre?

Jag vet inte riktigt. Snart börjar ju sommarträningen också! Vi har ju avslutat serien och vi avslutade den med att slå Södertälje efter sudden. Bra!

Troja åkte ur Superelit, man kan faktiskt inte säga annat än att det är tråkigt! De hetaste matcherna brukar vara mot just Troja och vem tackar nej till länsderby?! Nej Troja... Ta er tillbaka till högsta serien igen så vi får piska er lite :)

Imorgon ska jag (Petter) och Anton ha isen för oss själva hela morgonen. Som vi ska mysa! Nej nej, mysa innebär stenhård målvaktsträning. Jag tror Anton är galet laddad, detta är ju nästan sista chansen för honom att göra mål på mej! Alltför sällan han prickar nät... Målnätet alltså. Han klagar på att han inte har en Easton S19, för med den klubban hade han ju varit i NHL nu! Enligt Anton är det bara en tidsfråga om han nu får tag klubbornas "Rolls Royce".

I omklädningsrummet är det fortfarande hög standard. Samma tugg och samma utspelade låtar som ljuder i högtalarna. Kanske dags att bränna en ny skiva? Eller vad säger jag... Piratkopiering håller vi inte på med i vårt lag!

Som sista ord på detta inlägget vill jag vädja till dansken att han ska följa sin brors (Patrick Galbraith) fotspår, åtminstone under en träning! Vill så gärna se honom som burväktare. Fick ett smakprov idag i omklädningsrummet...



"Ni får iicke gåå häeer!" - Dansken i korridoren...skön kille

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0