Svacka

Vi får ursäkta den lilla svackan vi har nu på Torstens Pågar. Jag, Petter, har blivit sjuk och har haft feber sedan Söndags. Men nu börjar det ordna upp sig, har fått den där manliga whiskeyrösten alla är ute efter.

Jag har faktiskt ingen aning om vad som har hänt ute i byn eller i skolan. Har inte kännt av luften på 3 dagar! Det måste vara rekord. Jag kommer få en chock när jag går ut.

På söndag drar vi igång matcherna igen, det har ju som sagt varit ett mindre uppehåll. Det är Troja som står för motståndet ytterliggare en gång, ska det bli tredje raka mot Troja i fortsättningsserien?! Det kör vi för till 100%.


Jag och Sebban har bevisat att vi egentligen har talang för matlagning. Vår starka sida är "Manlig husmanskost", som vi kallar den. Maten innehåller i princip bara tre råvaror, ägg, bacon och snus! Vill ni ha receptet får ni lämna en kommentar... Lämnar helst inte ut det egentligen.


Obs! Cigarren är endast dekoration. Bör ej förtäras i samband med snusning!


Här är den första matchen mot Troja i fortsättningsserien. Vi vann med 4-3. Hoppas på samma öde nästa match!


"Fan nu gick dämparn sönder..." - Är man på Centercourten i Mårdslycke på sommaren får man höra många roliga kommentarer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0