Dålig uppdatering, inte bra?!

En hel vecka?! .... Vill vi behålla er bloggläsare så håller inte detta. Det ända vi kan skylla på är att vi har varit spellediga och haft massor av tid till bloggen, som vi tyvärr inte har utnyttjat. Det stora anledning att vi inte har uppdaterat är för att vi bara har haft det tråkigt i Tingsryd, vi har helt enkelt inte varit oss själva... Ingen har velat ball ur som vi brukar göra. Och det är absolut inta likt oss. Redan kl 00:00 så har Petter fått nog och gott till sängs, och de skrämmer mig lite. Resten av teamet vill tydligen ha pris i slutet av säsongen som årets hemvändare. Jag får PANIK. Eftersom de bara e jag kvar som vill balla ur, så går det inte så bra som ni förstår. De e helt galet asså. Så jag får ännu mer PANIK :s


Eftersom  vi har varit dåliga med videouppdateringen så ska vi försöka att få in en ny men match uppladnng till på söndag, för så ska vi spela DM.

Jag saknar mitt gamla team som ville vara med och balla ur ju :(:'(

// Albin

"e dä nyspullvö?"

Kommentarer
Postat av: F

Vem är det som skriver då??

2009-11-10 @ 22:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0