Gersér tillbaka i bilden!

Nu var det minsann ett bra tag sen jag (Sebban) hittade in här på bloggen. Fast det kanske ni har tyckt vatt skönt.  Jag tänkte iaf berätta lite om livet och dylikt. Vi får väl ta att börja med Roadtrippen i helgen som var. Det hela började redan på Fredagen med en ljuvlig bussresa till Södertälje. 6 timmar i buss med Solsidan, rövsvett och hemlängtan kan det bli bättre? Nä så illa var det inte riktigt..Resan gick bra och vi var framme i Södertälje vid 5 tiden och då var det incheckning på Scandic skogs****. Mycket fräscht hotell måste jag säga. Indelningen av rummen blev bra och fick sova med Dansken, Macke och Andy. Tur att man slapp PetterDångeFransson rummet! Det hade ju blivit urballat till 100!
På lördagen var det match mot Södertälje och det slutade med vinst. Första borta vinsten på sässen. Bättre sent än aldrig. eller vad är det man säger ? Söndagens drabbning var mot Huddinge som resulterade förlust men vi spelade hyfsat bra ändå. Efter matchen fick vi reda på att Huddinge hade"fuskat" med för många överåriga spelare och det lutar åt att vi kanske vinner det matchen pågrund av det. Allt kan hända i hockeyn.

Nog om hockeyn...
Nu är det mindre än ett halv år kvar till studenten och det känns magiskt. Men frågan är, vad händer sen? Ska man plugga vidare, jobba eller bara chilla? Äch det märker man.
I September blev Jag, Petter och Albin utsedda till att anordna studentfesterna till skolans 3or och det har ju gått lite så dära, i alla fall om man frågar oss. Det kanske inte var vår grej riktigt. That´s life. Vem behöver studentfester egentligen? Duktigt överskattat!

Vad har egentligen hänt med Torstenspågar under senaste tiden? hmm, låt se..
Albin har gått igenom en stor förvanling, från Douchebag till värsta "snobb-braten". Petter och Fransson har börjat med något som heter jakt eller något sånt. Vad ska det vara bra för egentligen?  Själv har man fått ryktet som tråkig,sur toffel. Vet inte om det är så värst bra men jag tar det med en klackspark..

Övrigt?
Mattias Bohman har klippt av hela sitt ruffs och ser nästan mänsklig ut nu, märktes till och med i skolan när hans historia lärare frågan om han var ny i klassen.  Noll koll? - JA
Jag har lovat min kära kompis Preben att skriva ett gott ord om honom, eller så kan ni ju skriva till honom. Hör av er om mer info.
Syrran bad även mig att föreslå hennes "nya" blogg på vår så här kan ni kolla in den om ni vill http://julissh.blogg.se/ Obs hon är 12 år så ge fan i henne, okej?

Tack från Sebban!

 


"Satan vad go han är! " - David Norrman

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0