Då har man bytt ut klubborna............FORE!

Tjejna alla, Vad händer? - Jag (Sebban) sitter nu och matsar framför datorn, snart tacodax. I dag har jag för första gången varit ute och spelat golf. Duktigt ringrostigt. I början träffade jag knappt bollen, tror faktiskt att mina klubbor har krymt eller så har bollarna blivit mindre. Till slut så träffade man bollen iaf, eller åtminstonde var sjätte slag. I nuläget så hade jag pissat på Albin. Säger bara, KLUBBORNA GLÖDER!

Albin är hemma i Falsterbo och det är vad jag vet om honom. Andy är hemma i Landskrona, hoppas att det inte var han som började bråka på parkeringsplatsen. Petter är med sin mys-mimmi tror jag. Själv ska man väl bara dryga. Så segt att inte Ronnebyborna har påsklov. Tur att Anton har lov iaf. Det har blivit en hel del PS3 Battlefield 2. Duddigt mycket bättre än COD!
I morgon blir det körskolan för första gången sen blir det nog att vara med Blenne och Anton. Ganska chill.
Hoppas Kallinge vinner ikv och går upp till 1an, Sorry Coach M! PAY THE PRIZE!


Den frivillige golfaren!

 


"MAX VARV"

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0