Grattis Blenne!

Tjenare alla fans, hoppas ni mår bra. I dag är det den 16 Februari. Emil "Blenne" Månsson fyller 18 år, en stor dag för honom och vi på Torstens Pågar önskar grattis och all lycka i vuxen livet. Fast inte fan kommer han att växa upp ;)
Just nu sitter jag vid datorn och lira lite FM. Ganska chill faktiskt. Rafael Van der Vaart satte nyss spiken i kistan mot Portsmouth, Viktigt för mitt Aston Villa!

I går käkade jag och Ubbe våfflor hemma hos danskarna på Ängsvägen 55. Tycker att våfflorna blev ritkigt lyckade. Bästa våfflorna jag har ätit i mitt liv! eller vad säger du Sanne ?(danskens brud). Slutade med total urballing i källarnen. Våfflorna flög omkring i luften som värsta självmords-bombaplan! Men kvällen blev rätt lyckad ändå.

För er som inte förstår....

I går jeg spiste og Ubbe vafler i hjemmet af danskerne på Ängsvägen 55.
Tænk, at vafler var rigtig vellykket. De bedste vafler jeg har spist i mit liv! eller hvad siger du Sanne? (danskens skatt). Færdig med alt urballing i kælderen. Vafler fløj rundt i luften som de værste selvmordsbombere! Men den aften var temmelig glad alligevel.



I morgon blir det Hg, Sabbes och träning. Det gillas (Y). Match mot Troja väntas på Torsdag.

/ Sebban

Emil Blennow in action




"Dvärg jävlen har dött"

Kommentarer
Postat av: blennow

tack så mycket grabbar :) <3

2010-02-16 @ 20:59:52
Postat av: blabla

.

2010-02-17 @ 18:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0